YA ALLAH..

YA ALLAH… Aku menyeru nama Mu yang Maha Mulia, Allah yang punya kekuatan dan Kuasa, Zat yang tiada tanding dan tara, pada Mu daku meminta, sedikit ehsan untuk mendapat Redha, nama Mu menjadi bicara, setiap saat tidak pernah dilupa, Engkaulah yang Maha Perkasa, menjadikan alam dan Manusia, Ampunkanlah segala dosa, yang aku selalu alpa..

YA ALLAH.. pada Mu aku memuji, di atas segala yang aku nikmati, ku harap Engkau Redhai, kehidupanku di dunia ini, Engkaulah yang aku cintai, nama Mu sentiasa tersemat dihati, aku sentiasa menanti, saat indah bertemu untuk pergi, pergi menuju Ilahi, aku sudah tidak tahan lagi, dadaku berkocak tidak terperi, dek kerana syauq dini hari, untuk bertemu Allahu Rabbi..

~ oleh ANUAR AHMAD di Januari 19, 2010.

2 Respons to “YA ALLAH..”

  1. syahdu nyer abg,insaf as baca..moga2 as pun jadi cam abg gak..

  2. pelik tarikh2 posting blog ustaz,bulan januari,harap boleh diubah.

    Blog ini suka berkata-kata puisi.Moga Thabat.teruskan perjuangan

Tinggalkan Jawapan

 
